akU tEtaP aku

akU tEtaP aku

Thursday 19 May 2011

aKtiViti Ku haRi niE

hari nie aku bangun pukul 7 pagi..... bangun2 jak dari tidur, perkara pertama yang dibuat adalah menenguk fb dan blog ku...hahahahhahha..... lepas tu aku pegi besiap mau buka kedai tecer aizat di bandar maju.... sebelum aku pegi kedai, aku pegi ambil kawan ku yang paling hepi iaitu ejan.... dia mau pegi membuat MCU untuk uitm nya..... lepas buka kedai, aku pegi bekas sekolah kesayangan ku iaitu SMK Sandakan 2.... mau ambil borang yang mau di antar pegi SESB.... di sekolah tadi, aku jumpa kawan2 lamaku.... ada c pida, rozie, opie, qina dsb.... hepinya dorang sekolah di sekolah tu... tapi ndak da pun kawan2 ku yang lelaki di sana.... ahahahaaha...... habis aku dari sekolah, aku ngan c ejan pegi SESB mau hantar borang... lamanya kami di sana... sampai petang bha.... lepas tu aku pegi komplex sukan sandakan untuk latihan BOLING PADANG.... best bha latihan tadi...hahahahhahha........... kawan2 ku belatih tadi c ayen, sehah, nazrul, sarip, azli, nera, norita, couch joj dan aunt jeni.... c wan ndak datang..bapanya pula yang ada....hahahhahha...habis latihan aku pegi makan di RESTORAN AJMEER di bandar prima sama c ejan......hahhahhhahahah...lepas tu baru aku balik rumah....
itu lah aktiviti ku pada hari ni...

No comments:

Post a Comment